Search

İptal ve İade Koşulları

İPTAL VE İADE KOŞULLARI

Satın aldığınız mobilya ürününü, kullanılmamış olması koşuluyla, siparişinizi teslim aldığınız tarihten 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

0850 242 01 93’ ü arayabilir ya da info@decoralia.com.tr adresine sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebinizi belirten bir e-mail gönderebilirsiniz.

İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, iade etmek istediğiniz mobilya ürünü için, aşağıda belirtilen koşullara uygun olduğu takdirde iade işlemleri başlatılır.

İade Koşulları

-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

-Hasarlı, eksik ve yıpranmış ürünlerin kesinlikle iadesi kabul edilmemektedir.

İade işlemleri genel olarak 7-10 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Ücret iadesi kargo giderleri düşüldükten sonra hesabınıza yatırılacaktır. Banka masrafları tarafınıza ait olacaktır.

İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, geri iade ederken şirketinizin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden kesilmelidir.

– Siparişin iptal edilmesi:

Sipariş verildikten sonra henüz hazırlık aşamasına geçilmeyen, hazırlık aşaması olmayan siparişlerde ise ürünlerinizin henüz kargoya verilmemesi halinde web sitemiz (www.decoralia.com.tr) üzerinden iletişim formu aracılığıyla veya musterihizmetleri@decoralia.com.tr adresine sipariş numaranızı bildirerek mail göndermek suretiyle veya çağrı merkezimizi arayarak sipariş numaranızı belirterek siparişinizi iptal edebilirsiniz. Kargoya verilen ürün veya ürünler için birinci maddedeki iade etme koşulları geçerlidir.

– İptal / İade ve Değişim işlemlerinde olumsuzluk yaşanması:

Siparişinizle ilgili iptal, iade veya değişim işlemlerinde yaşadığınız bir olumsuzluk anında çağrı merkezimizi (0850 242 01 93) aramanızı rica ederiz. Yaşadığınız olumsuzluk incelenmek üzere ilgili birimlere aktarılacak ve hızlı bir şekilde aksiyon alınacaktır.

Back to Top
Ürün sepetinize eklendi